420 Girls.com - tráva a kundičky!

Pokud Vás asi odvážnější název článku neodradil, myslím si, že jste tu správně! Tento web opravdu nejde popsat výstižněji.

Nedávno jsem narazil na tento velice zajímavý projekt a můj zrak spočinul na dvou věcech, které mi život na této podivuhodné planetce velmi zpříjemňují. Jsou to krásné ženy a kvalitní (lékařský) cannabis.

Už na úvodním banneru se určitě pozastavíte nad tvrzením velice populárního časopisu Rolling stones: "The best website ever! Ever!" a já s ním nemohu než souhlasit.


Jde vlastně o velice kvalitní fotogalerii krásných nahých žen obklopených krásnou přírodou :) kouříce (lékařský) cannabis. Pokud Vám některá padne do oka můžete si také přečíst rozhovor mezi autory a zmíněnou dívkou. Jak takový rozhovor vypadá?

Proč kouříš Marihuanu?
Cassidey - Mám spoustu důvodů. Pokud jsem moc ve stresu, pomáhá mi se uklidnit. A miluji ten pocit, který mám pokud jsem zkouřená. Více relaxuji, jsem kreativní a nádherná :)
Brynn - Proč bych neměla? Pokud jsem ve stresu pomáhá mi se hodit do pohody a utéct před tím co mě tolik rozhodilo.

Jak často kouříš?
Cassidey - Já kouřím každý den. Někdy je to v průběhu dne, ale nejvíce večer. Opravdu to hodně záleží na tom jaký jsem měla den.
Brynn - Já kouřím mnohem víc, než právě teď. Pokud nemám náročný den kouřím s kamarády celý den. Obvzláště pokud je krásný den, není nic krásnějšího než projížďka autem přes pohoří Kalifornie poslouchajíc skupinu Dave Matthewse nebo jinou dobrou muziku. Často také kouřím než jdu spát, pomáhá mi to usnout rychleji. HLAVNĚ kouřím před sexem! miluji to, všechno vnímám více intenzivněji.

Co ráda děláš když jsi zkouřená?
Cassidey - Ráda se procházím. Ať už lesem, parkem nebo ulicemi. V lesích se cítím více propojená se svým okolím a jsem více klidná. Ve městě, pozoruji lidi. Je to velice dobrá mentální stimulace.
Brynn - Poslouchám muziku, hlavně Dava Matthewse, posedávám a povídám si nebo koukám na filmy s holkama, se kterými bydlím. Pokud je krásně, jdu na pláž ..... a samozřejmě jím cokoli je v dosahu.


Nikdy jste neviděli jeptišku kouřit kvalitní cannabis, tady ji uvidíte! ;)




Tak na co ještě čekáte? :)

Žádné komentáře: